spanje na LF8

bostjan at japet.si bostjan at japet.si
Mon Apr 9 15:21:51 CEST 2001

Dragi organizatorji! :)
Na hitro sem preštel ekipo in prišel do številke 20-25. Spanje v dijaškem
domu je mogoče v eno, dvo in tro-posteljnih sobah. Možno je dobiti tudi
večerjo, zajtrk je tako ali tako obvezen, da ne popadamo dol še pred
začetkom. Cene so :
- nočitev z zajtrkom 2800 sit/os
- polpenzjon (večerja, nočitev, zajtrk) 3500 sit/os.
Lepo prosim, da mi svoje želje sporočite do srede 11-04-2001, sicer bom
naročil samo tro-posteljne sobe. V tem primeru ne prevzamem nobene
odgovornosti, če bo z LF8 odšlo kaj več oseb kot jih je prišlo. :)  Lep
dan vam želim.
Boštjan Janežič

bostjan at japet.si