[Lugos-mozilla] Thunderbird 3.0 je na poti - rabimo pomoč pri redakciji

vito smolej smolejv at gmx.net
Sat Mar 27 09:31:39 CET 2010

Jože Klepec wrote:
> Pozdrav,
>
> .xpi iz 3.05pre na linux 3.03fc12 deluje ko bomba, samo program se
> prične javljati in nase referirati kot Shredder in ne kot Thunderbird,
> kar je edina večja napaka. Napaka je opazna povsod po menijih 3.05pre,
> 3.04pre nisem testiral.
Halo Jože: dokler ni TB (ali FF ali karkoli drugega pri Mozilli) uradno
lansiran, mu je ime Shredder, tako da je kar se tega tiče vse OK.

> Zamera velja povsem neslovenskim bližnjicam tipk, ki so v oklepajih in
> še vedno bližnjice iz en_US. Halo??? Ljudje so pač navajeni na miš,
> tisti, ki se privadijo na bližnjice, stare ob domačih pozabijo v enem
> tednu. In nekatere se ob tem še prekrivajo.
Zadeva z bližnjicami je že nekaj časa (najmanj 10 dni, že z 3.04)
popravljena, ampak procedura traja.

> Pričakujem, da bo to odpravljeno, saj je bilo to že nekajkrat
> prekvakano ob slovenjenju Mozille FF.
Slovenski FF nam je pri tem seveda v pomoč, vendar je za vsako bližnjico
vprašanje konteksta - glagol(imperativ, infinitiv, gerund ...)
samostalnik(v imenovalniku ali tožilniku) ipd.

> Za napako smatram sledeče  (v sporočilni vrstici):
>
> Izbrisano 1 sporočilo od Koncepti
> Izbrisani 2 sporočil od Koncepti
> Izbrisanih 3 sporočil od Koncepti
Angleški original ima meta spremenljivko
Deleted #1 message from #2;Deleted #1 messages from #2
in je pač prevajalec (to je jaz;) mislil, da gre pri #2 za številko: za
zbrisano n sporočil od m
> itn.
>
> Bolje:
>
> Izbrisano 1 sporočilo izmed Osnutkov.
> Izbrisani 2 sporočili izmed Osnutkov.
isto
> itn.
>
> (Stavek v slovenščini ima VŽ in se konča s končnim ločilom, v tem
> primeru s piko, ker ne vpije.)
>
> V meniju orodja ni preveden vnos Translate/Prevedi, kar je logično.
že popravljeno, pa ni v buildu

> V Možnostih bi lahko prevedel Signature switch kot Preklop podpisa;
> View(preveden kot Pokaži) se standardno prevaja kot Pogled.
>
> Drugih napak ob hitrem pregledu ni bilo opaziti.
>   ote
 Hvala!

Vnesel v seznam na Google in dodal Tvoje ime med brlace.