[Lugos-mozilla] [USERS-SLOOO] Thunderbird 3.0 je na poti - rabimo pomoč pri redakciji

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Sat Mar 27 00:06:39 CET 2010

Pozdrav,

.xpi iz 3.05pre na linux 3.03fc12 deluje ko bomba, samo program se
prične javljati in nase referirati kot Shredder in ne kot Thunderbird,
kar je edina večja napaka. Napaka je opazna povsod po menijih 3.05pre,
3.04pre nisem testiral.

Zamera velja povsem neslovenskim bližnjicam tipk, ki so v oklepajih in
še vedno bližnjice iz en_US. Halo??? Ljudje so pač navajeni na miš,
tisti, ki se privadijo na bližnjice, stare ob domačih pozabijo v enem
tednu. In nekatere se ob tem še prekrivajo.

Pričakujem, da bo to odpravljeno, saj je bilo to že nekajkrat prekvakano
ob slovenjenju Mozille FF.

Za napako smatram sledeče  (v sporočilni vrstici):

Izbrisano 1 sporočilo od Koncepti
Izbrisani 2 sporočil od Koncepti
Izbrisanih 3 sporočil od Koncepti
itn.

Bolje:

Izbrisano 1 sporočilo izmed Osnutkov.
Izbrisani 2 sporočili izmed Osnutkov.
itn.

(Stavek v slovenščini ima VŽ in se konča s končnim ločilom, v tem
primeru s piko, ker ne vpije.)

V meniju orodja ni preveden vnos Translate/Prevedi, kar je logično.

V Možnostih bi lahko prevedel Signature switch kot Preklop podpisa;
View(preveden kot Pokaži) se standardno prevaja kot Pogled.

Drugih napak ob hitrem pregledu ni bilo opaziti.

lp, Jože