[Lugos-mozilla] Thunderbird 3 tudi v slovenščini

Primož Govekar primoz.sp77 at govekar.si
Fri Jul 2 14:50:28 CEST 2010

  Namestil sem novi TB, najprej 3.0, ki mi je uspel poklobrati lokalen
file, sedaj 3.1.

Zelo me moti, da so spremenile bližnjične tipke, od katerih so nekatere
tudi dvakrat definidrane (npr Ctrl+O je za odpiranje in naj bi bil tudi
za pogled izvorne kode)

Nisem pa preverjal, če ni tudi v originalni angleški različici že zmeda
glede vročih tipk.

Sicer pa predlagam, da vroče tipke skozi različice ostajajo enake.

Primož

Na 22.6.2010 13:58, Matjaz Horvat je pisal: