[Lugos-mozilla] FF 307 in TB20021 plus win98se

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Wed Mar 25 22:10:48 CET 2009

> [...]
>     <http://download.mozilla.org/?product=firefox-2.0.0.20&os=win&lang=sl>
>     >
>     > Lp, m.
>
>     Stare različice, me hvala lepa, res ne zanimajo. Mašina ima čez
>     pol giga RAM in prekaša marsikateri pentium 3 po hitrosti in
>     vzdržljivosti. To meni smrdi po closed source - konec koncev si
>     navedel kako lahko alternativno namontiram 3.0.x?
>

>     Jože
>
>     --
>     Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!
>
>     A book is a tool for pleasure and learning, write it!

Martin Srebotnjak (v zamiku) pravi:
> Ne, zakaj bi navajal alternative, kako naložiti Ff3 na sistem, ki tega
> ne podpira?
>
> Če pa že vztrajaš, obstaja nekaj alternativ, ki niso ravno zanesljive:
> http://support.mozilla.com/tiki-view_forum_thread.php?locale=te&comments_parentId=74873&forumId=1
> <http://support.mozilla.com/tiki-view_forum_thread.php?locale=te&comments_parentId=74873&forumId=1>
>
> Sicer pa razlika med 2.0.0.20 in 3.0 res ni tako gromozanska, da bi se
> uporabnik Windows 98 lahko pritoževal. Če zadostujejo Windows 98, bi
> moral zadostovati tudi Firefox 2.0.0.20 ...

> [...]
Rešitev je prizanesljivo v redu - HW je na splošno hiter kolikor ima
pomnilnika, CPU ni toliko pomemben. Diski le zaradi prostora, vse ostalo
je na četrtem do desetem mestu. Torej resnica je v tem, da sistem z
modifikacijami to podpira. Ni nujno da je FF po originalnih
specifikacijah neranljiv - daleč od resnice! Win2000/XP z minimalno
spomina so lahko bistveno bolj ranljivi kot sistem z doli navedenim
popravki (gre za to, da kolikor je meni znano, nekaj sistemskih klicev,
ki jih Win98/Se/Me nimajo v naboru, lahko dodate kot .vxd. Mimogrede:
stvar bi bila izvedljiva z delnim ponovnim prevodom Wine-a v ta namen,
če ne bi šlo drugače. Torej, marketing MS, izdatno finančno podprite
Crossover in Wine!

Tule nekdo razloži o namestitvi FF pod Win98, sicer v španščini (dobi
dva ostra re-ja in eno pohvalo) - ampak najboljši MS OS je bil CP/M 86,
eden od direktnih prednikov MS/DOS 1.0:
<http://www.compunauta.com/madgus/index.php?option=com_content&view=article&id=12:como-instalar-mozilla-firefox-3-en-windows-98&catid=4:informatica&Itemid=12>
Na gornji povezavi je še slika FF 3.0.1 na Windows 98. Malo sem plezal
po gori omenjeni španščini, karkoli že, vsaj 70% še razumem, zahvaljujoč
tujkam, strokovnem izrazju, latinščini in telenovelam. ]:-> Brez težav
boste našli tudi sami, originalna povezava na dodatek je poljski, sicer
v angleščini.
- KernelEx (podpora za winXP/2000 razširitve v win98/SE/Me, GPL):
<http://x86.neostrada.pl/KernelEx/>, zadnja različica je 0.3.6, v delu
je 0.4.0, sicer direktna povezava na v španščini toliko hvaljeni in
opevani dodatek. Deluje pa po podatkih presenetljivo veliko programov,
tudi OOo 3.0.x. Vredno je preskusiti tudi Grisoftov antivirus za XP in
kakšen firewall, saj so ti stroji drugače čisto nezaščiteni.

Linux nameščati na exwin98PC je pa nesmisel, saj je procesor
(PII/CeleronII) preslaboten za sodobne distribucije. To potrebuje
minimalno PIII (vložek 20€, ki vrže vse nameščeno pod velik dvom -
strojna nestabilnost, itd.).

Jože