[Lugos-mozilla] FF 307 in TB20021 plus win98se

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Wed Mar 25 14:50:20 CET 2009

Ne, zakaj bi navajal alternative, kako naložiti Ff3 na sistem, ki tega ne
podpira?

Če pa že vztrajaš, obstaja nekaj alternativ, ki niso ravno zanesljive:
http://support.mozilla.com/tiki-view_forum_thread.php?locale=te&comments_parentId=74873&forumId=1

Sicer pa razlika med 2.0.0.20 in 3.0 res ni tako gromozanska, da bi se
uporabnik Windows 98 lahko pritoževal. Če zadostujejo Windows 98, bi moral
zadostovati tudi Firefox 2.0.0.20 ...

Lp, m.