[Lugos-mozilla] prevodi v 3.5

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Wed Jun 24 13:24:09 CEST 2009

Pozdravljeni,

ne vem, kdo je zdaj odgovoren za prevajanje Ff, ampak v 3.5RC1 so takšni
spodrsljaji, da jih je potrebno takoj popraviti; začne se že pri prevajanju
besede "folder" oz. "directory" z "imenik", kar smo najbrž vzeli že pred
leti.

Predlagam, da, preden bo prepozno, poiščete po vseh datotekah s prevodi del
besede "menik" ter preverite, ali gre v izvirniku za "folder"/"directory"
kot mapo ali "directory" kot imenik (sploh ne vem, če je v primeru Ff kdaj
možen tak prevod, te možnosti pa ne izključujem).

Napake so pojavijo najprej že v namestitvenem programu za Windows, kjer sem
opazil dve, pa sem jih od včeraj že pozabil. Morda bo kdo, ki bo poskusil
slovenski 3.5RC1, lahko malo bolj pozoren, kot sem bil sam in javil. Mislim,
da je šlo za pasiv ter znova za "imenik".

Lp, m.