[Lugos-mozilla] Namestitev slovenskega (ali madžarskega) jezikovnega paketa na angleški FF?

Matjaz Horvat matjaz.horvat at gmail.com
Fri Sep 21 01:05:07 CEST 2007

Pozdravljen!

Brskalnik Firefox je strateški naslednik programske zbirke Mozilla,
ker je Mozilla Foundation spoznala, da si prav to želijo uporabniki.
Mozilla se sicer razvija še naprej in se imenuje SeaMonkey, vendar ima
bistveno manj uporabnikov kot Firefox in se tudi počasneje razvija.

Tako da predlagam, da Mozillo zamenjaš s Firefoxom, če potrebuješ tudi
poštni odjemalec in urejevalnik spletnih strani, pa uporabi
Thunderbird in Nvu (oba sta poslovenjena).

Na jezikovni paket za Firefox te bo najbrž znal napotiti Aleks. ;)

lpM