Namestitev slovenskega (ali mad¾arskega) jezikovnega paketa na angle¹ki FF?

ujka ujka at email.si
Fri Sep 21 00:50:14 CEST 2007

Dvojezično področje, šola,
na računalnike bi rad spravil Firefox, a tako, da si uporabnik lahko izbira kateri jeziku bo za vmesnik. Za preklapljanje sem našel dodatek 'Hitri preklopnik med jeziki'.

Je možno kje dobiti .xpi pakete za jezikovne vmesnike, ali moram na računalnike instalirat 3 verzije Firefoxa?

In še - zakaj se je ustavilo prevajanje Mozille? Pred leti (2004) sem prepričal ravnateljico, kako je Mozilla bolj zanesljiva in varna kot IE, namestil na vse računalnike v šoli - in ostal na tisti verziji ves ta čas, ker slovenjenje ni šlo naprej!!!

Damir