[Lugos-mozilla] Lokalizacija za Firefox 3

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Sun Nov 4 13:24:56 CET 2007

Zdravo,

počasi se začenja lokalizacija za Firefox 3. Jaz žal nimam več časa - in v
prihodnje ga bo še precej manj - za nadaljevanje prevajanja Firefoxa in
Thunderbirda, zato upam, da bi kdo želel prevzeti to vlogo.

Že do zdaj je bil marsikateri niz preveden precej na hitro in mislim, da za
Mozilline programe v slovenskem jeziku nikakor ni dobro, da bi kakovost
prevoda padla zaradi mojih časovnih omejitev. Upam torej, da se bo našla
kakšna dobra duša, ki bi nadaljevala z lokalizacijo; v nasprotnem primeru se
bojim, da Firefoxa in Thunderbirda v slovenščini v prihodnje sploh ne bo.

Posebej ob povsem novih različicah je prevajanje časovno zelo zahtevno. Ko pa
je delo enkrat končano, so spremembe minimalne. Prevaja se v navadnih
tekstovnih datotekah v programu, ki podpira UTF-8. Za vnos prevodov je
potrebno uporabljati CVS; za pridobitev uporabniškega računa se mora
podpisati pogodbo z Mozillo.
http://www.mozilla.org/hacking/getting-cvs-write-access.html
http://www.mozilla.org/hacking/CVS-Contributor-Form.pdf

A koga torej zanima?