[Lugos-mozilla] Privzeti vir novic v Firefoxu 2.0

Matjaž Horvat matjaz at owca.info
Wed Sep 13 19:52:57 CEST 2006

Kar se tiče vira se praktično v vsem strinjam z Aleksom. Sam se
najbolj nagibam k RTVSLO, ker je 24ur čisto preveč rumen, pa tudi
glede videov se strinjam (čeprav mislim da so prav vsi dostopni tudi
v obliki .rm).

Glede oglaševanja pa je najbolje pisati najprej RTVSLO in če v
doglednem roku ne bo odgovora, še kam drugam. Ob prvi izdaji mozille
smo si preko zaznamkov zagotovili oglase na kakšnih ducat straneh. In
očitno je zaleglo, saj je Slovenija, odvisno od meseca, prva, druga
ali tretja po deležu Firefoxa na svetu.

LP,
Matjaž