[Lugos-mozilla] Privzeti vir novic v Firefoxu 2.0

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Wed Sep 13 12:23:57 CEST 2006

Nekaj bi te opozoril. Videl sem, da bo po novem namestitev temeljila v
ff2 in th2 na NSISu.
No, jaz sem pred dnevi pregledal prevod, ki je bil malce majav, in jim
poslal patch, ki ga še niso vključili v cvs.
http://sourceforge.net/tracker/index.php?func=detail&aid=1556162&group_id=22049&atid=373087

Ker je ravnokar izšla različica 2.20 (torej je moj patch zamudil vlak,
nova različica izide najbrž ne v kratkem), se bojim, da bomo imeli torej
slabše poslovenjen installer, kot bi lahko.

Skratka, jaz sem pritisnil na NSIS, da dajo datoteki čim prej v cvs, ti
pa mogoče na Mozillarje, če se da ročno podtakniti naše datoteke, če ne
bodo vzeli NSISa, ki bo že imel naše nove datoteke ... Pomembno je tudi
za OpenOffice.org, da čim prej dajo to v cvs.

Lp, m.

Aleks Reinhardt pravi: