[Lugos-mozilla] Privzeti vir novic v Firefoxu 2.0

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Wed Sep 13 09:06:37 CEST 2006

Živijo,

hvala za odgovore.
Žal je vir novic lahko samo eden.

Časopis bi seveda lahko bil vir novic, ampak med gledanjem njihovih strani se
mi je zdelo, da niso ravno čisto na tekočem z novicami, razen morda Delo; ali
pa so vsaj včeraj izbrali za prvo stran povsem nezanimive novice.

Treba je vedeti, da nobenega od spletnih virov ne pripravljajo iste ekipe kot
novice na televiziji ali v časopisu, zato se mi zdi manj pomembno, koliko o
čem poročajo mediji sami; bolj je važno, kako predstavljajo svoje novice na
spletu.
Na internetu se mi neredko zdi, kot da bi vsi imeli pravzaprav iste novice;
marsikdaj je besedilo pri različnih hišah skoraj popolnoma enako (pač
kopirano od STA).

Mislim, da ne more biti v naši pristojnosti, da bi se odločali o tem, koliko
je kakšna medijska hiša 'upogljiva' do oblasti itd. Nobena ne bi SMELA biti,
mi pa razen po govoricah ne moremo sklepati o tem, kakšno je resnično stanje,
saj ne le, da je morebitna razlika vsaj zaenkrat minimalna, pač pa tudi
nimamo vseh podatkov, ki bi jih za takšno oceno potrebovali. Zgolj po
anekdotnih dokazih pa res ne moremo v dobri veri trditi, da je nekdo manj
objektiven ali kaj podobnega: to ne bi bilo pošteno od nas.
Če bi se v prihodnosti pokazala potreba po zamenjavi vira, lahko to storimo
tudi tedaj, ker bo vir v Firefoxu samem kazal na stran nekje na mozilla.org,
ki bo preusmerjala na ustrezen dejanski vir.

Na 24ur.com mene moti tudi to, da je marsikdaj 'novica' zgolj povezava do
videa, ki so ga posneli za TV-novice. In ker je ta v obliki WMV, jo je zelo
težko usposobiti na Linuxu (seveda se da, ampak ni enostavno). RTVSLO tega ne
počne, vsaj ne v tolikšni meri, videi, ko so dostopni, pa so v obliki Real,
ki ima predvajalnik tudi za Linux.

Vprašanje je bilo zastavljeno tudi ekipi za branding na strani Mozille; upam,
da se bodo lahko odločili oni. Jaz res sovražim takšne odločitve!!