[Lugos-mozilla] Privzeti vir novic v Firefoxu 2.0

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Wed Sep 13 00:35:59 CEST 2006

zdi se mi, da je, politično gledano, pop v zadnjem desetletju pokazal
manj upogljivosti do vladajočih strank, kar je za vir novic dobro.
A je res nujno, da se odločimo samo za en vir? Ne bi mogli izbrati dveh?
In zakaj raje ne še za kakšnega časopisnega? Dejansko imajo časopisi
opravka le z novicami, za tv-je je to le ura ali par ur programa ...

lp, m.

Joze Klepec pravi: