RE: [Lugos-mozilla] Slovenski Nvu - težave s kodiranjem sičnikov in šumnikov

Janez Komelj jkomelj at siol.net
Tue Sep 12 13:52:38 CEST 2006

Saj bi že prej pogledal, pa na imeniku "chrome" ni ne podimenika
"communicator", niti datoteke "pref-charset-add.xul", kar je navedeno v
sporočilu. Prav tako obojega tudi nikjer drugje ni. Obstaja le ena xml in
ena xul datoteka ter še nekaj xul vzorčnih datotek. Tako si s sporočilom
nisem znal nič pomagari.

Prvotno angleško stanje sem poskusil obnoviti še tako, da sem preko menija
"orodja-razširitve" slovensko lokalizacijo odstranil. Zdaj se je šele
zapletlo, saj program še startati noče več. Ker pa si je stanje spet nekje
zapomnil, je tudi po ponovni instalaciji enako.

Ker sem precej brskal po registru in direktorijih, pa nič pametnega našel,
ter počistil vse piškotke in začasne datoteke, me zanima le še to, kje in
kako si vrag zapomni prejšnje stanje, da s ponovno instalacijo ne morem
doseči "resetiranja". Saj lahko shajam tudi brez Nvu-ja, le stvar bi rad
vsaj v grobem razumel.

Lep pozdrav, Janez