[Lugos-mozilla] Ena zelena

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Jul 26 02:48:28 CEST 2006

S tem, ko si po brisanju mape mapo naredil nanovo (in karkoli pisal!),
si  vsaj delno povozil tudi njeno vsebino, saj je tam verjetno že nekaj
krac, odvisno pač od verjetnostnega računa - glede na razmerje
celotnega praznega prostora z velikostjo pobrisanih datotek. Če bi lahko
kaj rešil, je navadno verjetnost med 1:5 do 1:100 - zelo variabilna,
vsekakor pa majhna. Poskusi raje s prenosom pošte z ISPja in puščaj
pošto na oddaljenih lokacijah ali podvajaj kopije ter se v prihodnje pri
poimenovanju imen map, filtrov sporočil in podobnega raje drži samo kod
us-ascii, če res veliko potuješ.

LP in dosti sreče, Jože

Bloozer pravi: