[Lugos-mozilla] Ena zelena

Bloozer bloozer at volja.net
Tue Jul 25 00:05:01 CEST 2006

Pozdrav in zahvala vsem, ki se trudite ognjeno lisico in grmečo ptico -
še zlasti s slovenskima!

Moje vprašanje se nanaša na težavo, ki jo imam zadnje dni s
thunderbirdom. S strani Framakeya sem si pred časom pretočil njihovo
francosko verzijo brezplačnih programov, ki se jih da prenašati na USB
ključu kot ene sorte parazitski računalnik, ki za svoje delovanje
porablja le gostiteljev RAM (ali nekaj podobnega). Skratka, zraven je
prišla tudi ognjena ptica, s strani Johna T. Hallerja prirejena v
Portable Thunderbird. Stvar se je potem presenetljivo lepo kar samodejno
posodobila do verzije 1.5.0.4 in me s svojim delovanjem nasploh
popolnoma osvojila. Ker se zadnje čase precej selim po Evropi sem in
tja, mi ta reč pride presenetljivo prav, kajti lastnega prenosnega
računalnika nimam, svojo pošto pa vseeno nosim s seboj.
In težava? Zadnje čase opažam, da ima (najverjetneje glede na nastavitve
računalnika, na katerem sem priklopljen) težave z ločevanjem med
podmapama "Domači" in "Domaci". Slednjo je namreč nekje med potjo, ne da
bi jaz kaj opazil, ustvaril kar sam (kar niti ni tako hudo), problem pa
je postal hud, ko mi je danes, med delom na španskih WinXP, ne da bi me
kaj vprašal, mapo "Domači" enostavno zbrisal - z vsemi nastavitvami,
filtri in vsebino vred. Seveda sem šel preverit še pod "haubo" in na
svoje veliko presenečenje odkril, da v mapi "profil" oziroma v podmapi
mojega računa še vedno obstajata obe datoteki ("Domači" in "Domaci", s
končnico .msf in brez nje).
Vprašanje? Mi lahko kdo svetuje, kako priti do pošte v mapi (oziroma
zdaj le še v dveh datotekah) "Domači"? Mimogrede: ravnokar sem poleg
mape "Domaci" , v katero sem skopiral en mail, naredil (še enkrat) mapo
"Domači", jo pustil prazno, thunderbirda zaprl in ga znova pognal. Na
moje presenečenje je mapa "Domaci" izginila, ostala pa je mapa "Domači",
a z mailom, ki je bil prej v oni drugi mapi... Se bo dalo kaj pomagati
ali pa bo treba klicati izganjalca duhov?

Hvala vnaprej za vso pomoč, pa lep pozdrav vsem iz vroče Salamance!

Primož