[Lugos-mozilla] Problem s firefoxom

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Jan 24 11:46:19 CET 2006

Kosem Darko pravi:
> Pred kratkim si mi je drugič sesul Firefox in sicer tako ,,da se pri
> zagonu pojavilo okno v katerega je bilo potrebno vpisati profil(oz
> nekaj podobnega).Če okence nisem izpolnil ,se je program  zaprl,ko pa
> sem vpisal svoje ime pa se je Firefox zagnal s t+em da je bil
> popolnoma gol kot  kot pri prvi inštalaciji(brez
> zaznamkov,zgodovine,prenosol,gesel,...).Naj povem ,da so vsi prejšni
> zagoni potekali brez problemov pa tudi nastavitve nisem nič spreminjal.

Hitra rešitev je, da ne vpisuješ v tisto okence čisto nič, temveč zapreš
obe instanci FF in ponovno zaženeš FF. Če imaš kak nezaustavljen FF še v
pomnilniku, mu daj SIGTERM (linux) oziroma pobij proces. Zgodi se zaradi
tega, ker sistem zaradi dvoklika miške, dvoklik obravnava kot dva hitra
zaporedna klika in požene dve instanci FF, pri čemer prva zaklene
profil. Lahko pa mu ostane kak nepobit proces še od prej in se zgodi isto.

Pri ostalih, nesistemskih, napakah  zelo pomaga build ID - vidiš ga v
Help/About Firefox oziroma Pomoč/O Firefoxu
Enostavno ga dobiš z razširitvijo Nightly Tester Tools
<http://users.blueprintit.co.uk/~dave/web/firefox/buildid/nightly.html>

--
Lep pozdrav!
Have a nice day!