[Lugos-mozilla] Problem s firefoxom

Kosem Darko darko.kosem at moj.net
Tue Jan 24 09:06:16 CET 2006

Pred kratkim si mi je drugič sesul Firefox in sicer tako ,,da se pri zagonu pojavilo okno v katerega je bilo potrebno vpisati profil(oz nekaj podobnega).Če okence nisem izpolnil ,se je program  zaprl,ko pa sem vpisal svoje ime pa se je Firefox zagnal s t+em da je bil popolnoma gol kot  kot pri prvi inštalaciji(brez zaznamkov,zgodovine,prenosol,gesel,...).Naj povem ,da so vsi prejšni zagoni potekali brez problemov pa tudi nastavitve nisem nič spreminjal.