[Lugos-mozilla] Vprašanje

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Tue Feb 21 21:32:15 CET 2006

Zivijo,

ne vem sicer, *zakaj* bi se to zgodilo, ampak najlazja resitev je obicajno, da
odnamestite Firefox, zbrisete imenik, v katerem se je nahajal, in ga nato
ponovno namestite.

Iskalniki naj bi delovali (v slovenski razlicici natanko enako kot v angleski)
- je res smola, ce ne.

Upam, da vam bo uspelo usposobiti iskalnike. :)