Re: [Lugos-mozilla] Vprašanje

Eva Tusar etusar at gmail.com
Tue Feb 21 21:22:49 CET 2006

Ja, zijo, se enkrat :)
Hvala za link, ampak tudi to sm ze poiskusila, a na zalost ne prime. Vprasa
me, ce hocem instalirati in vse, kliknem lepo DA, ampak na koncu ni nic. :/
Tut ce na novo zazenem Firefox. Medtem, ko pri prjatlu dela to spletno
iskanje normalno, tudi po instalaciji te razlicice.

Ok, zgledam kot kasna totalno butnena blondinka, ki se ni bila v stiku s
civilizacijo in racunalniki ... :) Ampak to mi pa res ni jasno:)

Lp,
Eva