[Lugos-mozilla] Vprašanje

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Feb 20 18:15:58 CET 2006

Ups, Žiga, si hud #:-)

Seveda rade volje priznam, da sem tokrat zamočil - pač nisem brez napak.
Seveda je Search bar po naše Iskalna vrstica kar je po moje tudi
najustreznejši prevod - minus za oba. A tega nikjer ni niti v originalu.
Pravi izraz je Web search (FF 1.6a1 en-US, imam še arhivsko
namontiranega), tako da ni napaka samo na moji strani... .  Web search
(ali Spletno iskanje) je najti pod Orodja/Spletno iskanje (Tools/Web
search). Eva je morda prezrla, da se na vrhu odpre okence, kjer lahko
vtipkaš ključno besedo. Omenjena spletna stran le ponuja različne
iskalne stroje, ki so že na voljo - seveda za en-US. Dobro bi bilo
narediti preusmeritev za sl-SI  na naš lokalni seznam.  Mene na
ameriškem morda moti povezava na MSN, AOL in podobne skrajno
pridobitniško orientirane družbe, druge pa način delovanja in še kaj.

Navodila za razširitve vseeno naprej veljajo in jih lahko vseeno
aplicirate brez škode.

No, mimogrede še opazka našim prevajalcem (Pogled/Orodne vrstice):
Orodna vrstica za brskanje - lepo prosim prevajalce, da postane Brskalna
vrstica,
Orodna vrstica  zaznamkov -  Zaznamkovna  vrstica,
Web Developer Toolbar (ni od FF), če  se kdo spomni prevesti  razširitev
Web Developer, bo zelo OK.

Žiga '[BISI]' Sancin pravi:

Lep pozdrav!
Have a nice day!