[Lugos-mozilla] Google search je slovenski, ne glede na izbran jezik

Odyn odyn at email.si
Sun Aug 6 03:17:56 CEST 2006

no, ena rešitev je, da (z notepadom ali nečim podobnim) odprete
google-sl.src datoteko (pri meni v C:\Program Files\Mozilla
Firefox\searchplugins), spremenite
<input name="hl" value="sl">
<input name="hl" value="en">
nato pa zakomentirate naslednje vrstice (dodate # na začetek):

# update="https://addons.mozilla.org/searchplugins/updates/google-sl.src"
#
updateIcon="https://addons.mozilla.org/searchplugins/updates/google-sl.gif"
# updateCheckDays="10"

delovalo bo verjetno brez težav, dokler se ne spremeni struktura googla.
lp

Odyn pravi:

>>> David