[Lugos-mozilla] Google search je slovenski, ne glede na izbran jezik

Odyn odyn at email.si
Sun Aug 6 03:09:42 CEST 2006

V Mozilla Firefox direktoriju\searchplugins je sedaj prisoten google-sl
iskalnik. Med ostalim je v tej datoteki oznaka:
<input name="hl" value="sl">
Če iščete po angleškem googlu, je vrednot hl = "en". Ampak sama ročna
sprememba ni dolgotrajna rešitev, saj se ta search plugin sam obnovi po
10 dnevih. Tako, da priporočam, da si nekje poiščete google search
plugin za angleško govoreče, pa bi moralo po moje delati normalno. Lahko
imate celo oba hkrati (slovenskega in angleskega). Me pa zanima, kdo je
dodal ta search plugin s takšnimi nastavitvami.
lp
Andrej

Joze Klepec pravi: