[Lugos-mozilla] vprašanje

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Aug 3 22:42:29 CEST 2006

Zelo verjetno je, da šarjenje po nastavitvah SMTP v Firefoxu ne bo
pomagalo, ker je 99,9% postov na seznamih  v zvezi z napako 554 povezano
s PHP in rahlo diši na morebiti preobčutljiv antispam ali kaj podobnega.
Torej, povsem irelevantno dokler se skrbnik dotičnega sistema ne zave da
rabi rahlo posodobitev, spremembo nastavitev ali da so mu/jim celo
hekerji vdrli v sistem... . Torej, poveži se z ubogimi parami na drug način.

LP, Jože

Aleks Reinhardt pravi: