[Lugos-mozilla] vprašanje

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Thu Aug 3 20:23:13 CEST 2006

Živijo,

meni je videti, kot da je problem v strežniku SMTP. Če se problem pojavlja ne
glede na naslov, na katerega pošiljate pošto, in tudi ne glede na to, s
katerega računa to delate, je to zelo verjeten krivec, posebej glede na
sporočilo o napaki.
So vaše nastavitve za SMTP (med drugim tudi uporabniško ime in geslo)
pravilne?
(Urejanje -> Nastavitve računa -> Odhodni strežnik (SMTP))

LP,
Aleks