[Lugos-mozilla] Slovenski Thunderbird 1.5b1

Borut Golob borut.golob at uni-mb.si
Thu Sep 22 16:05:11 CEST 2005

Beta različiča TB 1.5 je že nekaj časa zunaj, malo ljudi pa ve, da je na
voljo tudi prevedena "lokalizirana" verzija.
V zadnji številki revije Moj Mikro so opisali TB in pri tem pograjali
prevajalce, ker je zadnja uradna prevedena izdaja 0.7.2.
Res pa je, da je slovenska izdaja TB dobro skrita, zato bi lahko  vsaj
tu (mozilla.lugos.si) naredili malo reklame zanjo in  navedli povezavo.
Jaz jo uporabljam že nekaj mesecev in dela brez problemov (le razširitve
sem moral malo "spodbosti" - spremeniti maxVersion v instal.rdf) , da
delujejo z 1.5

Predvsem pa zahvala Aleksu za prevod (pa še komu,če je sodeloval).

LP, Borut