[Lugos-mozilla] Flash dodatki

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Sat Sep 10 13:49:55 CEST 2005

Hm, kje se je zataknilo? Hm, mogoce pri pisavi. Na linuxih moras imeti
namescena paketa "gsfonts" in "gsfonts-x11"... Huh, najbolje da to
najprej poberes iz interneta, potem pa ce imas restriktivne pravice na
sistemu (beri: no plugin finder service for you), poberes iz macromedie
instalacijo, extractas vse skupaj v poljuben imenik in preneses datoteki
"flashplayer.xpt" in "libflashplayer.so" v plugins imenik v firefoxovi
instalaciji. Lahko pa se seveda igras z instalacijo v konzoli... :))

lp,
bisi