[Lugos-mozilla] Deer Park sl-SI za Linux

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Sat Sep 3 00:32:27 CEST 2005

Joze: Ja, se opravicujem... Ampak Thunderbird je bil na zadnje _izdan_ v
slovenscini v casu verzije 0.7. :) Prav zaradi tezav z lokalizacijo
Thunderbirda, bo prva lokalizirana verzija za koncnega uporabnika
Thunderbird 1.5 (jah vem, sem napisal prej 1.x... moral bi 1.0.x :)).
En nasvet... Lokaliziranih trunk buildov ni priporocljivo uporabljati,
ce zelite imeti kolikor toliko delujoc e-mail klient ali pac brskalnik
(razen, ce zelite opazovati zgolj ogrodje programa, potem ok :)). Prav
tako ni priporocljivo uporabljati Thunderbird branch buildov pred Beta
izdajo... Zakaj ne!? Ce ne veste, potem to ni za vas - cisto enostavno. :)

lp
ziga