[Lugos-mozilla] Deer Park sl-SI za Linux

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Sep 2 23:57:01 CEST 2005

Žigu: kdo pa to trdi? Poglej še enkrat - tam piše TB 1.0+. Trunk-junk torej.

Igorju: tvoj 1.0.6 je v uradni verziji resnično le angleški. Pač
morebiti napaka slovenske Mozille, bolj pa jih boš razumel, če povem, da
so bile spremembe od 1.0.4 do 1.0.6 tako zelo velike, da ni imelo
smisla. Te dobiš tu, avgustovski so kar stabilni, priporočam da namestiš
Spampal - linux uporabniki pa njegovega bratranca spamassasin iz katerga
Spampal tudi izhaja. Ustrezen je dp2++, če želiš seveda testirati..

<http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/thunderbird/nightly/latest-trunk-l10n/>
- vsebuje zadnje, morda tudi zelo nestabilne različice za linux/win/mac
in vse jezike.

To so prispevki (contributions), namenjeni testiranju. konkretna
gradnja, ki jo uporabljam jaz, se je izkazala za zelo stabilno - morda
ima sicer kdo še drugačne izkušnje. Dobro dela tudi spell_sl.

lp, Jože

Žiga '[BISI]' Sancin pravi: