[Lugos-mozilla] Slovenija druga po delezu uporabnikov Firefoxa!!!

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sun Nov 13 04:19:21 CET 2005

Očitno sem spet primoran prelomiti besedo.

Zgodovinskih predavanj imam vrh glave (še iz srednje šole, tam sem imel
raje fiziko, biologijo in računalništvo), ostali verjetno tudi. Ne
zaupam pa nikomur, v določenih zadevah niti najbližjim sorodnikom. Pa
reci temu kakorkoli hočeš - jaz temu rečem  zdrava pamet. Tvoji retoriki
bi jaz rekel denial of service attack retorika :))).
Glede Wikipedije nisem povsem prepričan, ampak to je druga zgodba. Za te
namene zadošča čez glavo, sam jo navadno uporabljam kot sekundarni vir.
Pri vsakem članku pa najprej preverim zgodovino. Zanimiva je.
To kar sva zdebatirala, bi bilo veliko bolj pametno objaviti v zbirni,
prečiščeni in dopolnjeni obliki na lugosovem ali kakem drugem strežniku
kot spletno stran, ki bi natanko pojasnila te zagate, ki sva jih obdelovala.
Pa brez zamere, ker sem odsekal in pohabil tvoj odgovor skoraj v celoti
:) .

Hvala za izvrstno debato!

zame stop debate in lp,

Jože