[Lugos-mozilla] flexible space

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Tue May 31 18:01:18 CEST 2005

Zivijo,

Ne, MT v bistvu ni vec prevec uporaben. Jaz prevajam neposredno v KWriteu. Je
lazje primerjati z originalom ...

Mislim, da je najpomembneje, da se naredi ustrezno strukturo; potem je vecina
ze na mestu in lahko tudi vec ljudi prevaja. Bomo videli, kako bo do konca
junija: mogoce bo vse lepo ze prevedeno. :)