[Lugos-mozilla] flexible space

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Tue May 31 17:30:09 CEST 2005

Zivijo,

Ce prav razumem, prevajas pomoc za Firefox 1.1? A mi lahko datoteke, ko jih
dokoncas, morda posljes, da jih vkljucim v CVS? (Oziroma mi lahko poves, kje
naj jih dobim?)

Pa a to vkljucuje tudi firebird-glossary.rdf, firebirdhelp.rdf,
firebird-index1.rdf in firebird-toc.rdf, ali moram to prevesti jaz?

Hvala. :)

Slovenski prevodi so drugace zdaj posodobljeni in v CVS-ju, vendar ne moremo
dobiti Tinderboxa in nightly buildov zaradi dveh razlogov: nimamo helpa in
trenutno je zaradi Deer Park Alpha 1 zaklenjen 'glavni' CVS (DPA1 ne bo na
voljo v lokaliziranih razlicicah).

Enkrat se moram lotiti tudi Thunderbirda. Tam je precej vec sprememb, saj
nismo updateali ze od 0.7.3

Lep pozdrav,
Aleks