[Lugos-mozilla] Srecno sem instaliral lisicko

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat May 28 01:35:46 CEST 2005

>zadovoljen. Zdaj Vas pa prosim še za napotek, ka pošljem k zljodju Outlook
>Express, seveda če je nadomestek pravtako slovenski. Vnaprej najlepša hvala
>za potrpežljivost s starčkom, ki se rad igračka. Lp Ivo Prijatelj

Stvar stoji takole: ameriško ministrstvo za notranje zadeve (natančneje:
naveza NSA/FBI/CIA) že nekaj časa (od leta 2003) oglašuje
Firebird/Firefox v navezi s Thunderbirdom kot enega najvarnejših parov
brskalnik/poštni odjemalec in ga forsira po celotni ameriški
administraciji, tudi v tujini in v diplomaciji. Argument zadošča?

Zadnji, Firefox 1.0.4, je poslovenjen razen pomoči na kateri sem komaj
začel delati in bo na voljo predvidoma v FF 1.1 - sicer so navodila v
slovenščini na spletu na http://mozilla.lugos.si/
V slovenski Firefox 1.0.4 se lepo vklopi sicer ameriški Thunderbird
različice 1.0.2 (FF 1.0.3-1.0.4 sta varnostna popravka) - tako imam
nameščeno tudi sam. Ta par je povsem ekvivalenten Mozilli 1.7.8
(razvidno iz: Pomoč/O programu, pri meni  Gecko/20050511 - jedro
brskalnika&poštnega programa). Mozille 1.7.5, ki sem jo imel prej, ne
pogrešam.

Kolikor vem, je celovit prevod obeh, FF in Tb, predviden ob verziji 1.1,
kar bo  čez dva meseca. Sicer pa je zadnji slovenski Thunderbird v0.7.3
in že precej zastarel. Edina dobra raba je za intranet, za požarnim
zidom in poštnimi filtri, ki so v tb 1.0.2 že močno izboljšani.

lp, JK