[Lugos-mozilla] Novice prek RSS-ja

Matjaz Horvat matjaz at owca.info
Tue Jun 28 09:02:43 CEST 2005

Imeli bomo samo en vir za privzeti zivi zaznamek in to tak, ki je
zanimiv za najsirso mnozico ljudi, torej razne lugosove novice in
slo-tech odpadejo.

V igri sta samo in samo 2ur.com in rtvslo.si. To sem odgovoril ze tudi
Aleksu, on pa bo odlocil, kateri izmed teh dveh virov bo zmagal :)

LP,
Matjaz

www.getfirefox.org