[Lugos-mozilla] Novice prek RSS-ja

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Jun 27 22:30:03 CEST 2005

Žiga '[BISI]' Sancin wrote:

> Joze, predlagal si torej, da se uvrsti v poslovenjeno razlicico
> Firefoxa 1.1 2 oz. 3 RSS vire. Hm, kako si predstavljas postavitev teh
> 2 ali 3 zivih zaznamkov? Kje bodo, v kaksnem vrstnem redu bodo, itd.?

Poglej si delovanje nekaj razširitev za branje novic. Vrstni red je
nekaj postranskega, če imaš tupo mašino zanj... . Enkrat se je že
govorilo, da naj bi lugos imel svoje novice - ergo lugosov host. Če sem
lahko malce zloben, bi si lahko z blajem delili prostor, saj je
prioriteta približno enaka. Naslovi novic: potegniti jih je možno iz
ključnih besed novih prispevkov na lugosovi spletni strani (to ni težko)
in z njo povezanih spletnih straneh (malo težje).

Novice bi lahko bile povezane za začetek z društvom Lugos, Linuxom
(posebej okoli jedra, varnosti, posodobitev -  če bi te novice iz tujine
dobili direktno, se da hitro urediti prevod, verjetno kar s strojnim
prevajanjem ), ostalimi prosto dostopnimi OS-i, OpenOfficeom,
Mozillo/Firefoxom/Thunderbirdom, s prireditvami, mednarodnimi
prireditvami, akcijami (npr. namestitvene zabave) in ostalim, recimo
temu zanimive niti z lugosovih novic (je nastavljivo, vsaj v infoRSS -
nastaviš ključne besede, čas, itd.).
To bi si jaz rad videl med RSS novičkami. Morda bo kdo porekel, da težim
- ne. če ima še kdo take skrite želje, naj se javi. Nekaj zanimivih
povezav sledi.

Dva HOWTOja.

> http://corz.org/serv/techniques/how-to-feed-rss.php

> http://linuxreviews.org/webdesign/rss_tutorial/

Mozilline razširitve za novice (za Firefox).

> https://addons.mozilla.org/extensions/showlist.php?application=firefox&category=News%20Reading&numpg=10&pageid=2

> lahko pa zacnes razmisljati o kaksnem "community release-u").

Naredi ga kar sam, če si tako zagret.

lp, JK