[Lugos-mozilla] Nvu 1.0PR v slovenscini

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Mon Jun 27 19:27:36 CEST 2005

Huh, kaj naj recem. Cestitam! :)
Zanima me, ce se v nacrtu kaksna predavanja v okviru kiberpipe, ki so
bila obljubljena ob soli dokaj zastarelega composerja? Udelezba, kolikor
se spomnim, ni bila gromozanska (sem ze pozabil, kje je matjaz to omenil
;)), zato bi mogoce veljalo razmisliti o se kaksni dodatni strategiji
sirjenja Nvuja, ki predstavlja dokaj mocno orodje za neukega, pa tudi
izkusenega uporabnika. Hm, razmisljal sem o kaksnih tecajih v okviru
neracunalniskih fakultet, kjer je zahteva po dokaj preprostem nadomestku
predpotopnega frontpage-a se kako zazelena. Velja razmisliti kaj v tej
smeri, saj ima kiberpipa omejen obseg, s cimer nikakor ne podcenjujem
njenega delovanja. Ajmo, naj se pricne debata...

lp
[BISI]