[Lugos-mozilla] Nvu 1.0PR v slovenscini

miles at filmsi.net miles at filmsi.net
Mon Jun 27 02:26:03 CEST 2005

Krasno!

Najprej poročilo o namestitvi na WinXPproSP1: po namestitvi ob prvem
zagonu je javil najprej dve napaki, potem se je zagnal s slovenskim
paketom. Odtlej se je zaganjal b.p.

Glede prevodov par opomb, morda so stvar Nvu, ne tvojega prevoda.

Morda bi lahko prevedel tudi niz "Nvu Site Manager", ki je v krepkem
tisku na levo - morda ga sploh še ni mogoče prevesti.
Enako velja za menijsko možnost Help Contents - čeprav je pomoč v
angleščini, bi morda bilo bolj primerno prevesti, in sicer v "Vsebina
pomoči (v angl.)"
Poleg tega nekaj le ne štima z nekaterimi prevodi ali samim Nvu, ko sem
bil nad tistim napisom "Nvu Site Manager" in kliknil levi (torej za vas
desničarje desni) miškin gumb in iz kontekstnega menija izbral možnost
"Prilagodi stransko vrstico ...", se pojavi razčlenitvena napaka, ki je
pripeta. Morda gre spet za težavo v Nvu, ne pa krivdo prevajalca, zato
se vnaprej opravičujem.

V meniju izbrana možnost Nastavitve odpre okno z naslovom "Options", na
prvi strani, kjer so "Splošno" nastavitve, pri enem prevodu napaka,
manjka j, "Preobliku kodo HTML". Pri "Pisave" je pri "Fantazijsko" pika
namesto dvopičja, sploh pa teh dveh prevodov ne razumem, fantazijsko in
enotska širina; neustrezna se zdita. Prav tako ima veliko nizov v
možnostih v vseh nastavitvah po nepotrebnem veliko začetnico, saj gre
večinoma za nadaljevanje stavka pred dvopičjem naštevanja oz.
nakazovalcem podmenija, za razliko od angleščine, kjer vedno vsako
možnost začnejo z veliko črko. Pri "Nastavitve nove strani" v nizu
"Slika za ozdaje" je napaka.
Naslov okna Ovrednoti HTML je "Vrednostenje HTML". Naslov okna "O Nvu"
je "O Firefox". Pri zahvalah, ki se odvrtijo na bobnu, je napaka v
tvojem imenu, črka ž ni v pravem kodnem naboru. V podmeniju Povečava
besedila je morda boljša zadnja možnost "Drugo" kot "Ostalo".

lp,
m.