[Lugos-mozilla] Nvu 1.0PR v slovenscini

Matjaz Horvat matjaz at owca.info
Sun Jun 26 19:05:06 CEST 2005

Pozdrav!

Slovenski jezikovni paketek za Nvu 1.0PR lahko najdete na:
http://lugos.si/novice/Nvu

Namestitev je silno preprosta.

1. Najprej je potrebno namestiti angleski Nvu (www.nvu.com).
2. V meniju izberemo Tools -> Extensions.
3. V oknu, ki se odpre, kliknemo na Install.
4. V oknu, ki se odpre, izberemo nas jezikovni paketek.
5. V oknu, ki se odpre, pocakamo 2 sekundi, in kliknemo Install Now.
6. Zapremo Nvu.
7. Ponovno zazenemo Nvu, ki je zdaj slovenski.

Glede na to, da je Nvu se vedno v razvojni fazi (sicer kmalu ne bo vec),
tu pa tam kaj skripa, zato recimo ni bilo mozno prevesti nasvetov na
zacetku. A to je zanemarljivega pomena.

Sicer pa je razsiritev preizkusena v Linuxu (Ubuntu - Debian), Windowsu
in Mac OS X, tako da bi morala delati povsod, kjer dela Nvu.

Pri namestitvi so bili uporabljeni tudi prevodi iz Mozilla Composerja,
ki pa so bili v veliki meri potrebni temeljite prenove.

Priporocam se za vsakrsne predloge za izboljsave prevodov, ker sem delal
v naglici in sem se gotovo kje prenaglil :

LP,
Matjaz

P.S.: Slovenscina je 6. svetovni jezik (ce odmislimo anglescino), ki ima
Nvu v svojem jezku :)

--
www.getfirefox.org