[Lugos-mozilla] Prepovej slike iz ...

Matjaz Horvat matjaz at owca.info
Thu Jun 9 22:01:01 CEST 2005

Res je - Firefox ni več tako zelo imun na oglase! Zviteži so pogruntali
sistem.

A že FF 1.1 bo prinesel izboljšano orodje, ki se bo spopadlo tudi s
stranmi, ki sedaj delajo preglavice uporabnikom.

Do takrat pa si lahko pomagaš s katero izmed razširitev (žal ti
konkretno ne znam svetovati, gotovo pa bo še odgovoril). Malo pobrskaj
update.mozilla.org.

Lp,
Matjaz

www.getfirefox.org