[Lugos-mozilla] Prepovej slike iz ...

Rok Iskra iskra11 at gmail.com
Thu Jun 9 21:57:42 CEST 2005

Pozdravljeni!

Uporabljam Firefox 1.0.4 na Windows XP.

Ob ogledovanju določenih spletnih strani me zelo motijo določeni
oglasi (xxx vsebina). Pojavljajo se tudi na bolj običajnih straneh, ki
jih obiskujem dnevno. Motijo me pa predvsem zato, ker se bojim da si
bo kdo, ki stoji za mojim hrbtom, predstavljal, da berem nekaj
drugega.

Funkcija "Prepovej nalaganje slik iz ..." mi je zelo všeč, problem pa
je v tem, da sami strežniki obiskanih spletnih strani vsebujejo tudi
oglase v posebnem imeniku (www.primer.com/oglasi/) česar ne morem
blokirati.

Se da urediti zadevo, da lahko blokiram tudi te oglase?

Druga zadeva ki me moti je ta, da ne morem sam dodajati spletnih
strani, katerih pop-up okna me motijo. Lahko dodajam samo izjeme,
katerim dovolim odpiranje. Firefox na žalost ni več pop-up imun.

Še ena kost za glodanje :)

Bo kaj od tega pokrito v naslednjih izdajah?

LP,

Rok