[Lugos-mozilla] mininetiketa za rabo FF/TB;)

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Jun 3 15:19:24 CEST 2005

Ja kiks je v imenu.

>  Lepo bi bilo, ce bi to bilo res. Zal ni. Velikokrat se NE pokaze
>  URL, kam kaze link.

Mozno ga je skrit z izpisom v statusno vrstico. To je hakelj 22.
Vendar potem res ne ves kam kaze. Torej ne odpiraj.

>  Pri gumbih pa itak nikoli ne kaze URL.

Zato ker ga gumbi s prilimano kodo onxxxx lahko tudi skrivajo. Zadnja
sansa je vedno [Ctrl]+[U] oz. pogled izvorne kode. Ce najdes tam
ustrezen dogodek onclick, bos ob ustreznem znanju in trpljenju znal
sestaviti URI, ob veliko srece pa celo cel URI. Za delomrzneze pa
obstaja cel kup razsiritev.

>  Mislim, da imajo na to odprt bug, ker je to ocitna pomanjkljivost,
>  ampak nekak jim to ni prioriteta.

Upam, da bo to kmalu resolved bug. Ce obstaja :)

>  Kak pa to naredim ? OK, za piskotke je spisek izjem,

Drzi, popolnoma.

>  kaj pa za skripte ?

Ni povsod samo javascript, je tudi html in drugo. Sam se izpustil
pojavna okna, ki vsebujejo vecino neugodnega javascripta in piskotkov
za katere v trenutku odpiranja novega okna niti ne vemo. To je v
bistvu to, gledati je treba meni kot celoto.

Najdete v Urejanje/Nastavitve/Spletne možnosti. Ergo: 1. obkljukajte
Prepovej nezahtevana okna (navedete Dovoljene strani, npr.
http://www.mozilla.org), 2. paranoiki onemogocite Dovoli spletnim
stranem, da namescajo programsko opremo. Privzeto je obkljukano,
zaradi tem in razsiritev, med dovoljenimi spletnimi stranmi so od
vsega zacetka le mozilline. Pametno je te sezname spletnih strani
obcasno pregledovati in odstranjevati neaktualne streznike
razsiritev/tem ven, zaradi varnosti pac. 3. obkljukajte Nalagaj slike
in morebiti se dodatno Le z izvirnega streznika. Navedete Izjeme. 4.
obkljukajte omogoci Javo in omogoci Javascript (privzeto). Gumb
Napredno prikaze zanimivo novo okno Napredne moznosti Javascript. 5.
V njem je vec zanimivih moznosti: * premikajo ali vecajo (manjsajo)
okna - okna se lahko povecajo cez cel ekran ali izginejo, zelo
uporabno, *dvignejo ali spustijo okna - enako uporabno, *onemogocijo
ali zamenjajo vsebinske menije - uporabno proti preprecitvi
"izginjanja" menijske vrstice v novih oknih, *skrijejo vrstico stanja
- onemogocena opcija onemogoci delovanje nekaterih razsiritev,
*spremenijo besedilo vrstice stanja - to je prav to, o cemer ste
govorili kot hroscu (za ene hrosc, za druge pridobitev, npr. izpis
pozdravnega besedila, cetudi praznega - skrivanje naslova),
*spremenijo slike - ni kaj komentirati. Vse te opcije so privzeto
omogocene, onemogocite jih po lastni presoji, prvi preskus pa
izvedite vedno na kaki neskodljivi spletni strani.

Se glede sporocilnih pravil za TB:

Tools/Message filters/New oziroma Edit. Postavite se na Subject in
izberete opcijo Customize. Malo poglejte po najbolj tecni skupini
sporocil, zanesljivo boste nasli kako lastnost na View/Message
source. nekaj najbolj zanimivih (nekaj primerov iz xerxcesovega
sporocila v navednicah):

"Return-Path","Content-Type",
"Received","Message-ID","In-Reply-To","X-Authenticated-Sender","X-Spam-Status"

In se nekaj tudi malo bolj pogostih ostalih:

"Reply-To", "X-Original-To", "X-Mailer", "List-Id",
"X-Virus-Scanned".

Mislim, da imate za ta vikend dovolj dela.

Pa xercesa bom tretiral od zdaj dalje kot spammerja, saj uporablja take
metode

lp, JK