[Lugos-mozilla] mininetiketa za rabo FF/TB;)

xerces8 xerces8 at butn.net
Fri Jun 3 09:50:21 CEST 2005

From: Joze Klepec <joze.klepec at siol.net>

>   Naj bo to zasnova netikete za rabo Firefox ;)

Meni to ne zglea kot netiketa. Tisto je bolj kot bonton.
Ampak ...

> 4. Ne odpirajte povezav, za katere ne veste kam kazejo! Za vsako
> povezavo lahko poizveste to tako, da se nanjo postavite. V statusni
> vrstici se mora pojaviti protokol in URI, kazalec pa se spremeni.

Lepo bi bilo, ce bi to bilo res. Zal ni. Velikokrat se NE pokaze
URL, kam kaze link. Pri gumbih pa itak nikoli ne kaze URL.
Mislim, da imajo na to odprt bug, ker je to ocitna pomanjkljivost,
ampak nekak jim to ni prioriteta.

> 5.   Nekaterim stranem lahko skripte in piskotke brez skode prepoveste,
> ostali bodo navidez enaki, a manj nevarni.

Kak pa to naredim ? OK, za piskotke je spisek izjem, kaj pa za skripte ?
A naj rocno vklapljam in izkljaplam. Po dolgi poti cez menu in dialog,
pa nazaj, pa spet ? Ja, to bom delam celo prvo minuto, potem pa rekel
"Kvragu stem". Ali obstaja kaki lazji nacin, ki ga ne poznam ?

LP,
David