[Lugos-mozilla] (brez zadeve)

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Thu Jun 2 13:06:14 CEST 2005

Spoštovani,

temo ste najbrž namestili v svoj profil, zato jo morate tudi odstraniti iz
njega. Poskusite lahko odpreti meni orodja (čeprav se pokaže kot črn
kvadrat), klikniti puščico dol štirikrat, pritisniti Enter in upati, da se bo
odprlo pogovorno okno, v katerem lahko odstranite temo.

Če to ne bo delovalo, lahko temo odstranite neposredno v profilu. Imenik
profila je odvisen od vašega operacijskega sistema. Glede na vaš program za
pošto mislim, da uporabljate Windows, torej bi moral biti profil, če se ne
motim, v 'Documents and Settings/ime uporabnika/Application
Data/Mozilla/Firefox/Profiles/neka stevilka/'.
V podimeniku 'chrome' bi morala biti datoteka z neželeno temo s končnico .jar.
Odstranite jo.
(Upam, da ni treba ročno popravljati chrome.rdf)