[Lugos-mozilla] (brez zadeve)

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Thu Jun 2 13:00:15 CEST 2005

Živjo,

kar koli je že narobe, se je zapisalo v nastavitve profila, ta pa ostane
kljub odstranitvi Ff, in sicer na lokaciji
C:\Documents and Settings\IME_UPORABNIKA\Application
Data\Mozilla\Firefox\Profiles\IME_PROFILA
Ime profila je ponavadi neka spakedranka, predstavlja pa imenik s
podimeniki, med njimi so tudi podimeniki nameščenih razširitev in tem.

Kaj je za narediti? Če je bil profil čisto nov, če ni v njem kakih
pomembnih zaznamkov, ki bi bili ob brisanju profila za večno zgubljeni,
če ni več kopije certifikata za dostop do npr. bančnih storitev kje
drugje na računalniku ipd., je najlažje zbrisati ta profil in ponovno
namestiti brskalnik.

Če pa ima profil kakšne posebne podatke (zaznamke, osebne certifikate),
pa predlagam namestitev firefoxa (v kolikor ni že nameščen), potem pa
zagon iz uporabniške vrstice (cmd.exe) z upraviteljem računov:
|firefox.exe -profilemanager|

kjer je mogoče ustvariti nov profil, ki bo prazen in ki zagotovo ne bo
nagajal, hkrati pa ta novi profil označiti za privzetega, se bo firefox
zagal z njim, ne pa z onim, ki nagaja.

Tole pa lahko počnete, ko je Ff zaprt: Iz starega profila lahko iz
osnovnega imenika poberete datoteko bookmarks.html in jo prilepite v
imenik novega profila (in s tem prepišete novoustvarjeno, skoraj prazno
datoteko bookmarks.html v njem). S tem prenesete zaznamke. Kako pa
rešiti npr. certifikat iz starega profila? Morda je dovolj, če spet iz
imenika starega profila prenesete datoteki cert8.db, key3.db in
secmod.db (najbrž je le cert8.db prava, ampak za vsak slučaj). Tole
glede certifikatov je nepreverjeno, morda kdo drug tu ve kaj več o tem.

Ko bo novi profil delal, kot se spodobi, in bo nastavljen kot privzeti,
lahko ročno zbrišete imenik starega profila.

lp,
m.