[Lugos-mozilla] Calendar Error-not Linux question...

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Mon Jan 17 02:01:46 CET 2005

Hm,

namestiti bi moral tegale, če seveda deluje z 1.7.5 (lahko da ne deluje
s čisto najnovejšo različico Mozille, če so v njej kaj popravljali, zato
bi bilo najbolj smiselno poskusiti na 1.7.3, za katero navedeno deluje):
http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/calendar/xpi/windows/calendar_windows_20050111.xpi

Jo lahko poskušaš še enkrat prepisati/namestiti?

V Ff in Th samo pri Razširitvah v meniju Orodja izbereš razširitev
Koledar in nato stisneš Odstrani. Ne spomnim se več, kaj je potrebno
narediti v Mozilli. Kdo bi vedel? Javite se ...

Aha, saj sem nekaj našel:
Otherwise, uninstalling through the user-interface is not yet possible.
But you can delete certain files to accomplish that task:
Delete | <appdir>/chrome/calendar.jar |
Delete | <appdir>/chrome/chrome.rdf |
Delete | <appdir>/components/xpical.dll | (on windows)
Delete | <appdir>/components/libxpical.so | (on linux)
Delete | <appdir>/components/calendar.xpt |
Delete | <appdir>/components/calendarService.js |

Upam, da bo to pomagalo. Sem že zaprosil vodjo Koledarja, da on preveri,
če je naš prevod povsem svež, sicer pa menim, da to pri tebi ni igralo
pomembne vloge, ker nimaš slovenske mozille.

LP,
m.

Mitja pravi: