[Lugos-mozilla] Calendar Error-not Linux question...

Mitja mike at mail386.com
Mon Jan 17 01:19:53 CET 2005

Zdravo!

Namesceno imam mozillo, ver. 1.7.5 (angleska verzija) in pa koledarcek
sem danes downloadal iz www.mozilla.org.
Mogoce nisem instaliral pravega... Samo sem poskusil namestiti vse kar
sem nasel glede koledarcka, pa ni pomagalo.
Kaksen namig (link)?

Kako pa odmestim tale add-on?

Martin, hvala za odgovor!

Hvala za pomoc!