[LUGOS-MOZILLA] Slovenjenje Thunderbirda

sas sas at 17slon.net
Fri Feb 18 17:44:38 CET 2005

Pozdravljeni!

Hvala, da se ukvarjate s tem. Vse priznanje!!!

Naj prosim samo skromno opozorim, da bi pazili na svojilne zaimke. V
sedanji slovenski verziji so nekateri nepravilni.
Npr. Vnesite vaše geslo - prav je: Vnesite SVOJE geslo.
Tega je še nekaj in vsi so v istem stilu. Npr. (tole pišem na pamet,
približno) Sporočite nam vaše pripombe na program .... SVOJE pripombe
ipd.

Želim veliko vztrajnosti pri prevodu.
Ta verzija se bo verjetno lažje namestila kot prejšnja? Upam.

Aleša

Matjaz Horvat pravi: