[Lugos-mozilla] Nvu in deer park 2

Ziga Sancin bisi at pikslar.com
Tue Aug 30 01:10:08 CEST 2005

Aja, sem narobe razumel... :)
Hm, na linuxu ga sicer nisem buildal, sem pa neuspesno poskusal na winsih
s cygwinom in javlja mnogo napak. Kar se tice buildanja mozillscin na
splosno, je veckrat potrebno uporabljat stranske ulice, tako da bodi
opozorjen. :)
Spusti nvu skozi make -f client.mk build, pa da vidimo kaj bo Fedora
rekla. :)

lp
bisi