[Lugos-mozilla] Nvu in deer park 2

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Aug 30 00:12:54 CEST 2005

Hvala, Žiga,

oboje vem - dp2 s tem geckom uporabljam že od 15.8. - glej še izvor
sporočila. Rabim pomoč pri namestitvi, ne pa pametovanje - morebiti sem
že od začetka napak zastavil vprašanje.
Sicer me zdaj bolj zanima kako ga prevesti, ker sem si iz čiste trme
zložil source - najti je FC3/FC4 rpm na strani. configure in make nista
problem, imam že nekaj malega izkušenj z nekaj drugimi programi - bolj
zanima me, če je kaj posebnosti.

lp, Jk

Žiga '[BISI]' Sancin pravi: